فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

تا پاسخ بر آمد

تا پاسخ بر آمد که ای مهربان 

 

سرچشمه ی دانایی و توانایی و رهایی منم 

 

سرچشمه سرچشمه ها منم 

 

بخشاینده رمه های بسیار و گله های فراوان 

 

پاداش دهنده و درمان بخش عاشقان منم 

 

باری ... اگر به جست و جوی منی   

این منم من ... 

 

این منم زرتشت ارابه ران خورشید (سید علی صالحی )

نظرات 4 + ارسال نظر
داش سامان دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

گمشده سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام! شعر قشنگی است منو به یاد مولانا میاندازد:
نگفتمت مرو آنجا که آشنات منم!
درین سراب فنا چشمهء حیات منم!
از خودم میپرسم که آیا مولانا هم از زردشت الهام گرفته است؟

فاضلی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.zoohoor.blogfa.com

- خانم ندا عزیزیه !!!
نمایشی که شما دیدید یک کار کاملا سفارشی بود و طبیعیه که ممکنه از نظر فنی و دراماتیک دارای ضعف هایی باشه . اما در ژانر خودش کار ضعیفی نیست و همونطور که خودتون هم دیدید تماشاگر خاص خودش رو راضی کرد .
من ضمن احترام به نظر شما ، حاضرم در این مورد بیشتر باب گفتگو رو باز کنیم .

نعمت نعمتی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://newway.blogfa.com

سلامی دو باره
شرمنده که در قالب جدید وبلاگ شما در پیوندها جا افتاده بود. مجددا شما رو لینک کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد