فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

غیاب

هنوز ترکت نکرده ام 

که در من می آمیزی بلورین، 

یا لرزان یا مضطرب، زخم خورده از من

 یا گمگشته در عشق 

مثل وقتیکه چشم فرو می بندی

 بر هدیه زندگی که می دهمت مدام 

 عشق من ما یکدیگر را تشنه یافتیم 

و چون آب و خون نوشیدیم 

ما یکدیگر را گرسنه یافتیم

و چون آتش به جان یگدیگر افتادیم

چنان که فقط زخم باقی گذاشتیم

 اما منتظرم بمان 

شرینی ات را برایم نگه دار

 من هم به تو گل سرخی خواهم داد


پابلو نرودا

برگردان ، فرشته وزیری نسب

نظرات 1 + ارسال نظر
mery یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://merybadminton.blogfa.com/

سلام وقت بخیر
با ادامه درددل های یک ورزشکار و هم چنین تشکر و قدردانی از مشوقین بنده در خدمت هستم
با اراده قوی که دارم و تلاش ها، پیگیری های مکرر من با پافشاری به هدفم رسیدم.
خواستن توانستن است.
اگر خداوند آرزویی را در دلت نهاد؛ بدان، توانانی رسیدن به آن را در تو دیده است.
از نظرات و پیشنهادهای شما برای پیشرفت کارم پیشاپیش متشکرم و خوش حال میشوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد